Looking For Anything Specific?

קובי פינקלר : דעה: לאן הצבא חותר? \ קובי פינקלר - רדיו קול חי : הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.

קובי פינקלר : דעה: לאן הצבא חותר? \ קובי פינקלר - רדיו קול חי : הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.. © סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום: וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף:

כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים! לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ.

בדרך אל העיר. אתרי טבע ומורשת - ערוץ 7
בדרך אל העיר. אתרי טבע ומורשת - ערוץ 7 from a7.org
לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול בשידור בערוץ 20 צער על כך שנפילת טיל בשפרעם לא הביאה למותם של אזרחים ערבים, הייתה אמירה אחת יותר מדי להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר (ה') כי היא. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.

צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית.

הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים! קובי פינקלר בתגובה צייץ בטוויטר: הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. כל הכתבות של קובי פינקלר.

קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. © סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום: הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר:

תרבות ותיירות בירושלים - ערוץ 7
תרבות ותיירות בירושלים - ערוץ 7 from a7.org
כל הכתבות של קובי פינקלר. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. קובי פינקלר בתגובה צייץ בטוויטר: הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. חבל שלא היו שם המוני הרוגים.

ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ.

כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר: קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים! בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול בשידור בערוץ 20 צער על כך שנפילת טיל בשפרעם לא הביאה למותם של אזרחים ערבים, הייתה אמירה אחת יותר מדי להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר (ה') כי היא. פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021.

כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים.

N12 - כתב ערוץ 20 דיווח: "לצערנו הרב זה לא הביא להמוני ...
N12 - כתב ערוץ 20 דיווח: "לצערנו הרב זה לא הביא להמוני ... from img.mako.co.il
קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. קובי פינקלר בתגובה צייץ בטוויטר: קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים.

ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד.

כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר: הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים.

Posting Komentar

0 Komentar